ŞOK Marketler, 2024 yılının ilk dokuz aylık döneminde istikrarlı büyümesini sürdürerek Türkiye’nin 81 ilinde 48 bini aşkın çalışanı ve 11 bine yaklaşan mağaza sayısı ile 142,7 milyar TL ciroya ulaştığını duyurdu.
Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) açıklanan 2024 üçüncü çeyrek finansal sonuçlarına göre, yılın ilk 9 ayında ŞOK Marketler 200’den fazla yeni mağaza açtı.
Artan mağaza sayısı ve genişleyen istihdam ağı ile şirket, ülke ekonomisine ve istihdama olan katkısını güçlendirmeye devam ediyor.
ŞOK Marketler, kadın girişimciliğine olan katkılarını “ŞOK’ta Ben de Varım” projesi ile sürdürüyor.
Başta deprem bölgesi olmak üzere Türkiye’nin farklı şehirlerindeki kadın kooperatiflerinin ürünlerini raflarında buluşturan ŞOK, bugüne kadar Hatay, Adana ve Ankara’da kadın kooperatiflerinden 100 binin üzerinde ürün satın aldı.
10 milyon TL’den fazla ekonomik değer yaratılan proje, kooperatiflerdeki kadın istihdamını da artırarak yerel ekonomiye katkı sağladı.
Birleşmiş Milletler Kadın Birimi (UN Women) temsilcileri, projenin sosyal etkisini yerinde gözlemlemek amacıyla Ekim ayında ŞOK Marketler’i ziyaret ederek projenin başarılarını takdirle karşıladıklarını belirtti.
ŞOK Marketler CEO’su Uğur Demirel, ilk 9 ayın finansal sonuçlarını değerlendirerek, temel ürünlerde uygun fiyat politikası ve yeni mağaza açılışlarıyla müşterilere destek olmaya devam ettiklerini söyledi.
Demirel, “Yatırımlarımız ve Cepte ŞOK e-ticaret uygulamamız ile yeni istihdam yaratmayı sürdürüyoruz.
Özellikle kadın istihdamına verdiğimiz önem ve ‘ŞOK’ta Ben de Varım’ projesi ile kadınların ekonomik güçlenmesine katkıda bulunmaktan gurur duyuyoruz,” dedi.
Şirket olarak istihdama ve ekonomiye katkı sağlama kararlılıklarının altını çizen Demirel, 2024 yılının son çeyreğinde de yatırımları sürdürerek büyümeye devam edeceklerini belirtti.
ŞOK Marketler, sağladığı istihdam, sosyal projeleri ve ülke çapında büyümesi ile Türk ekonomisine olan katkısını artırarak sürdürüyor.
Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) açıklanan 2024 üçüncü çeyrek finansal sonuçlarına göre, yılın ilk 9 ayında ŞOK Marketler 200’den fazla yeni mağaza açtı.
Artan mağaza sayısı ve genişleyen istihdam ağı ile şirket, ülke ekonomisine ve istihdama olan katkısını güçlendirmeye devam ediyor.
ŞOK Marketler, kadın girişimciliğine olan katkılarını “ŞOK’ta Ben de Varım” projesi ile sürdürüyor.
Başta deprem bölgesi olmak üzere Türkiye’nin farklı şehirlerindeki kadın kooperatiflerinin ürünlerini raflarında buluşturan ŞOK, bugüne kadar Hatay, Adana ve Ankara’da kadın kooperatiflerinden 100 binin üzerinde ürün satın aldı.

10 milyon TL’den fazla ekonomik değer yaratılan proje, kooperatiflerdeki kadın istihdamını da artırarak yerel ekonomiye katkı sağladı.
Birleşmiş Milletler Kadın Birimi (UN Women) temsilcileri, projenin sosyal etkisini yerinde gözlemlemek amacıyla Ekim ayında ŞOK Marketler’i ziyaret ederek projenin başarılarını takdirle karşıladıklarını belirtti.
ŞOK Marketler CEO’su Uğur Demirel, ilk 9 ayın finansal sonuçlarını değerlendirerek, temel ürünlerde uygun fiyat politikası ve yeni mağaza açılışlarıyla müşterilere destek olmaya devam ettiklerini söyledi.
Demirel, “Yatırımlarımız ve Cepte ŞOK e-ticaret uygulamamız ile yeni istihdam yaratmayı sürdürüyoruz.
Özellikle kadın istihdamına verdiğimiz önem ve ‘ŞOK’ta Ben de Varım’ projesi ile kadınların ekonomik güçlenmesine katkıda bulunmaktan gurur duyuyoruz,” dedi.
Şirket olarak istihdama ve ekonomiye katkı sağlama kararlılıklarının altını çizen Demirel, 2024 yılının son çeyreğinde de yatırımları sürdürerek büyümeye devam edeceklerini belirtti.
ŞOK Marketler, sağladığı istihdam, sosyal projeleri ve ülke çapında büyümesi ile Türk ekonomisine olan katkısını artırarak sürdürüyor.